7-dňová diéta, ktorá sa stáva po celom svete veľmi populárnou. Môže ju podstúpiť naozaj každý

ddieta

Nikto vám ohľadom chudnutia neporadí lepšie ako dietológ, ktorý si diétu sám na sebe vyskúšal a dosiahol požadované výsledky. Rimma V. Moysenko je skúsená lekárka, výživová poradkyňa, fyzioterapeutka a láskavo sa podelila o vlastný program na chudnutie, ktorý potrvá len 7 dní.

Dôležitým faktorom pre dosiahnutie požadovaného výsledku, je podľa dietologičky pozitívny prístup a aktívny životný štýl. Jej obľúbené motto znie: “Náš život je odrazom našich myšlienok.” Jedlo by malo byť pre vás zábavou, ale jeho kvalita a množstvo by mali byť prísne pod kontrolou.

Jedálniček

Pondelok

  • Raňajky – šťava alebo smoothie z čerstvého ovocia a zeleniny s otrubami
  • Desiata – šalát z varenej repy a mrkvy, slivky s vlašskými orechmi pokvapkané rastlinným olejom
  • Obed – varené kuracie mäso so špenátom
  • Olovrant – grapefruit
  • Večera – 100g nízkotučného tvarohu, zeleninový šalát dochutený bielym jogurtom

Utorok

  • Počas dňa si môžete dopriať 2 kusy morského okúňa s kapustou alebo fazuľou a rastlinným olejom. Je potrebné konzumovať zeleninovo-ovocné šťavy a surové ovocie.

Streda

  • Raňajky – 200g ryže s dusenou zeleninou, pohár paradajkovej šťavy
  • Desiata – 30g nízkotučného syra, jablko
  • Obed – zelerová alebo brokolicová polievka, plátok ražného chleba a jablko
  • Olovrant – 150g varenej ryby, 200g dusenej zelenej fazuľky
  • Večera – šalát z červenej repy, mrkvy, kapusty a citrónovej šťavy

Štvrtok

  • Vyvážený deň na šťavách zriedenými s vodou v pomere 2:1. Celkové množstvo – 3 litre

Piatok

  • Raňajky – ovocný šalát so pšeničnými vločkami
  • Desiata – chlieb s otrubami, šalát zo zeleru, jabĺk, brusníc, poliaty olivovým olejom
  • Obed – Tanier šošovicovej alebo fazuľovej polievky, 100g kyslej kapusty s maslom
  • Olovrant – 200g mrkvového suflé
  • Večera – 100g varenej ryby, 300g kapustového šalátu

Sobota

  • Raňajky – omeleta z bielkov so špenátom, 100g nízkotučného syra
  • Desiata – ražný chlieb, čerstvý pomarančový džús
  • Obed – 150g vareného hovädzieho mäsa, listový šalát
  • Olovrant – 100g nízkotučného tvarohu s jogurtom, jablko
  • Večera – 100g uvarenej pohanky, 200g šalátu z paradajok a byliniek

Nedeľa

  • Celý deň konzumujte pečené jablká – 1,5kg

Ako môžete vidieť, strava je veľmi rozmanitá. Máte povolené jesť mäso, ryby, mliečne výrobky a šaláty. Metóda Rimmy Moysenko je zameraná nielen na zníženie hmotnosti o 2-6 kíl, ale aj na hĺbkové prečistenie vášho organizmu.

zdroj: sovkusom.ru

You Might Also Like