7 vecí, ktoré sa stanú, keď začnete cvičiť Plank každý deň! Začnú sa diať doslova zázraky!

náhled

Niet pochýb o tom, že doska patrí do skupiny najviac prospešných cvičenie pre celé telo. Aby bolo možné ho správne cvičiť, budete musieť pravidelne trénovať a posilňovať svaly.

Toto cvičenie posilňuje stred tela a podporuje chrbticu, čo vedie k správnemu držaniu tela. Tu nájdete 7 najdôležitejších výhod tohto cvičenia.

1) Vylepšené držanie tela
Pravidelné cvičenie dosky povedie k stabilnému a rovnému držanie tela, pretože silné brušné svaly sú veľmi dôležité pre správnu pozíciu krku, chrbta, hrudníka a ramien.

2) vyrysovanie stred tela a lepší výkon
Toto cvičenie precvičia najdôležitejšie svaly, takže ich spevnenie bude poskytovať množstvo výhod napríklad povedie k silnému a tónovanému pozadiu

3) Zrýchlený metabolizmus
Pravidelné cvičenie dosky zlepší metabolizmus a spálite tak viac energie, tiež pomáha udržiavať vysokú rýchlosť metabolizmu v priebehu dňa.

4) Vysoká flexibilita
Počas dosky, Pretiahnete a rozšírite lopatky, kľúčne kosti, a ramená, rovnako ako lakte, prsty a stehná. Bočné doska tiež zapojí šikmé svaly, zatiaľ čo pretiahnete nohy. To vám tiež pomôže ľahšie podporiť telesnú hmotnosť.

5) Zlepšenie celkovej bilancie
Bočné doska zlepšuje rovnováhu v tele, rovnako ako celkový výkon pri všetkých typoch cvičení.

6) Znížené riziko zranenia chrbta a chrbtice
Doska dokáže významne posilniť svaly, bez toho, aby bol vyvinutý veľký tlak na boky a chrbticu. Týmto spôsobom sa môže tiež zmierniť bolesť, a zároveň podporuje celý chrbát.

7) Psychické výhody
Doska môže tiež ovplyvniť vašu náladu a nervy, pretože posilňuje a napína svaly, ktoré prispievajú k uvoľneniu napätia a stresu. Uvoľňuje mozog a je zvlášť výhodné v prípade depresie a úzkosti.

Stačí len stráviť 5-10 minút týmto úžasným cvikom a čoskoro si všimnete neuveriteľné zmeny vo svojom zdraví! Zdieľajte dôvody prečo cvičiť tento cvik aj s vašimi priateľmi!

zdroj:healthyfoodhouse.com

You Might Also Like