Cvik lepší než 1000 brušákov: Minúta denne a za mesiac máte ploché brucho

1

this-exercise-is-more-efficient-than-1000-abs-spend-60-seconds-a-day-doing-this-exercise-and-in-just-one-month-your-abdomen-is-going-to-become-flat

Keď ste sa už niekedy pokúšali získať pekné ploché brucho, tak viete, že je to poriadne ťažká úloha. Je to preto, lebo oblasť brucha je z hľadiska ukladania tuku a ochabnutých svalov najproblematickejšia.

Napriek tomu by ste sa nemali vzdávať. Existuje totiž jeden priam zázračný spôsob ako získať brucho, ktoré ste si vždy želali. A k tomu je to pomerne ľahké a relatívne rýchle.

Podľa expertov na fitness, pomocou jediného, no veľmi efektívneho cviku dokážete tento problém zvládnuť.

Ako tvrdia, uvedený cvik je dokonca lepší než keby ste urobili 1000 klasických brušákov.

Čo je to plank?

Plank je cvik, ktorý sťahuje brušné svaly. Okrem toho zlepšuje celkové držanie tela a zmierňuje aj bolesti chrbta.

Aby ste plank cvičili správne, musíte sa ho najprv dobre naučiť. Zle prevedený plank totiž nepovedie k želaným výsledkom.

plank-cvik

Tu je presný návod, ako ho vykonať:

1. Položte si ruky od dlaní po lakte pevne na podlahu, vaše plecia a krk držte rovno. Nohy sú vyrovnané a mierne od seba, opreté špičkami prstov o podlahu.

2. Lakte sú umiestnené rovno pod ramenami. Brucho je stiahnuté.

3. Hlavným zameraním tohto cviku je oblasť brucha a drieku. Budete však cítiť napätie aj v nohách. Umiestnite preto päty tak, aby tlak sa prenášal do prstov na nohách. Mali by ste tiež cítiť napnutie stehenných svalov.

4. Na aktiváciu svalov v spodnej časti tela, stiahnite zadok. Nesmiete ho však zdvíhať, ani spúšťať k zemi. Celé telo musí byť rovné, nie v tvare trojuholníka alebo oblúka.

5. Aby sa vám znázornená pozícia ľahšie udržala, dýchajte hlboko a rovnomerne.

6. Predstavte si, že máte na chrbte položený pohár plný vody a že musíte držať polohu nehybne tak, aby ste vodu nerozliali.

7. Hneď, ako dostanete telo do danej pozície, cvičenie sa začína.

8. Sústreďte sa na nejaký bod na podlahe pred vami, aby ste držali chrbticu, hlavu a krk vzpriamené.

9. Vydržte v tejto polohe aspoň 15 sekúnd. Potom si oddýchnite a skúste znova.

10. Ako sa budete časom zdokonaľovať, predlžujte čas až na 1 minútu.

Zopakujte plank 3 krát za sebou. Cvičte ho každý deň a o mesiac budete výsledkom veľmi príjemne prekvapení.

zdroj: http://www.healthyfoodhouse.com/

You Might Also Like