Liečebný rok

kalendar-akci-header

Každý rok sa môžete naštartovať k zmene svojho zdravia.

V januári pite viac vody, ktorá nám pomáha chudnúť a zbaviť nás toxínov z tela. Okrem toho dodáva pocit plnosti, vďaka čomu netrpíme obžerstvom. Denne si doprajte 1,5 – 2 litre vody.
Vo februári je potrebné vsádzať predovšetkým na raňajky, ktoré pomáhajú telu v chudnutím. Každé ráno si pripravte misku s celozrnnými obilninami a odtučneným mliekom a ovocím. Alebo si doprajte toast so syrom s nízkym obsahom tuku.
V marci viac spite. Štúdie ukázali, že až štvrtina dospelých  trpí nedostatkom spánku. Ten pomáha nášmu telu bojovať s chorobami, prechladnutím aj chrípkou. Okrem toho znižuje riziko srdcových ochorení a cukrovky. Je tak naozaj prospešný. Potrebujeme denne aspoň osem hodín spánku, nepodceňujte to.
V apríli si začnite písať denník o tom, čo jete. Bude vás baviť s odstupom času porovnávať zmeny. Keď uvidíte, čo ste zjedli, začnete inštinktívne v jedle uberať a uberať.
V máji sa treba prechádzať. Je to zadarmo a navyše prídete do kontaktu s ďalšími ľuďmi, čo človek potrebuje. Skúste sa prechádzať aspoň desať až pätnásť minút denne. Vyčistíte si hlavu, uvidíte krásne miesta a získate potrebný pohyb.
V júni sa snažte jesť viac ovocia a zeleniny. Táto strava vás ochráni pred chorobami, ale dodá vášmu telu taktiež vitamíny a zasýtia vás bez nutnosti priberať na váhe.
V júli začnete uberať veľkosť svojich porcií. Hlad má zbytočne veľké oči.
V auguste jedzte menej mäsa. Skorigujte to aspoň na dvakrát týždenne. Uľaví sa vášmu organizmu a prečistíte sa. Okrem toho prejdete srdcovým ochoreniam a rakovine.
V septembri je potrebné nájsť si niekoho, s kým môžete chodiť cvičiť. Kamarát na cvičenie je totiž motiváciou, prečo zdvihnúť zadok z gauča. Nechcete ho predsa nechať čakať.
V októbri si jedlo začnite užívať. Nenaháňajte sa s konzumáciou obeda, pretože všetko má svoj čas a aj vy potrebujete poriadne žuť a pomaly prehĺtať. Inak by vám mohlo byť nevoľno.
V novembri sa osloboďte od ľudí. Utnite všetky kontakty a odpočiňte si. Vypnite mobilný telefón, nezapínajte počítač, fax a ďalšiu techniku. Relaxujte, zbavíte sa tak chronickej únavy, depresii a ďalším civilizačných chorôb.
V decembri jedzte päťkrát denne po malých porciách a rozhodne nezabúdajte na raňajky.

zdroj:naturalhealingmagazine.com

Vyspite sa kráľovsky! :) NovýNábytok.sk

You Might Also Like