Nepečené fitness koláčiky s gréckym jogurtom!

    Suroviny:

  • 750g gréckeho jogurtu
  • 100g cereálie Dobrá vláknina od Bonavita (u celiatikov môžete použiť nejakú bezlepkovú variantu)
  • 60g orieškov (druh podľa chuti)
  • 10g želatíny
  • stévia

   Postup:

  1. Zoberte plech a dajte naň papier na pečenie, ktorý jemne nastriekate olejom.
  2. Do mixéra vložte cereálie a oriešky a rozmixujte do hladka.
  3. Rozmixovanú hmotu vysypte na plech s papierom na pečenie, a poriadne  uhlaďte popritláčajte aby zmes držala pokope.
  4. Nechajte zohriať trošku vody, do ktorej dáte rozpustiť želatínu. (okolo 150ml vody)
  5. Vo veľkej mise zmiešajte grécky jogurt so stéviou a s rozpustenou želatínou.
  6. Zmes vylejte na prichystaný základ z vlákniny a orechov a dajte zamraziť aspoň na dve hodiny.
  7. Vyberte tortu, najkrájajte na kocky a ozdobte ovocím (čučoriedky, maliny)
  8. Prajeme dobrú chuť!

You Might Also Like