Pred spaním si dajte pod jazyk toto a budete mať oveľa kvalitnejší spánok

Túto situáciu poznajú mnohí z nás – ráno zazvoní budík a namiesto toho, aby sme sa zobudili oddýchnutí a s radosťou do nového dňa, nevieme sa odlepiť od postele a doslova preklíname, že sme sa zobudili. Našťastie, staré východné metódy poznajú trik, ako sa zobudíte svieži a oddýchnutí každé ráno! Vyskúšajte to a už nikdy nebudete po zazvonení budíka prežívať muky!

Nekvalitný spánok trápi čoraz viac ľudí

Štatistiky sú v prípade problémov s kvalitou spánku populácie znepokojujúce. Čoraz viac ľudí sa sťažuje na nekvalitný spánok, nedostatočný odpočinok a ťažké vstávanie. Hoci veľa ľudí tomu nevenuje veľkú pozornosť, ide o pomerne vážny problém a v kombinácii s čoraz väčšími nárokmi na efektivitu a výkon v práci môže byť nekvalitný spánok začiatkom vážnych zdravotných problémov. Problém je väčší o to viac, že problémy so spánkom začínajú naberať rozmery epidémie a netrápia len starších, ale alarmujúce množstvo mladých ľudí, ktorí by mali doslova sršať energiou.

Základným problémom je, že ľudia nespia tak dlho, ako by mali. Mnohí ľudia si doprajú povedzme iba 6 hodín spánku, no zdravý dospelý človek potrebuje späť 7-8 hodín denne. Okrem toho nejde len o dĺžku spánku, ale aj o čas, kedy si do postele ľahne. Nie je žiadnym tajomstvom, že spánok nám dodá najviac energie pred polnocou, preto nie je dobré odkladať odpočinok a zaspávať až po polnoci. Ak môžete, snažte sa späť čo najskôr pred polnocou. Aj hodina či dve pred polnocou vám dodajú viac energie ako päť či šesť hodín po polnoci.

Obmedzte vybrané potraviny a aktivity

Okrem času a termínu spánku treba dôsledne sledovať aj príjem potravín pred spaním. Absolútne nevhodné je konzumovať alkohol, kávu alebo energetické nápoje pred spaním, nemali by ste jesť ani ťažké jedlá a cukry. Organizmus je potom zamestnaný odbúravaním týchto vysoko energetických potravín a neoddýchne si.

Pred spánkom nie je vhodné sledovať televíziu alebo pracovať s počítačom či mobilným telefónom. Displejom by ste sa mali vyhnúť aspoň hodinu pred tým, ako si ľahnete do postele. Keď s nimi pracujete, mozog je vo vysokej pohotovosti a potrebuje nejaký čas, aby sa upokojil. V opačnom prípade budete mať problém zaspať a aj keď sa vám to podarí, mozog nebude v spánku pracovať tak, ako by mal.

Nenápadná ingrediencia pod jazyk

Ako sme už naznačili, existuje prírodný prostriedok, ktorý vám pomôže lepšie spať a vďaka ktorému sa prebudíte plní energie a s radosťou do života. A čo je najlepšie, nemusíte ho kupovať, keďže ho veľmi pravdepodobne máte doma.

Tajomstvom je himalájska soľ – ide o ružovú látku, ktorá účinne pomáha v boji proti migrénam, podporuje funkciu nadobličiek a je úspešným bojovníkom proti mnohým chorobám. Okrem toho si ju obľúbia ľudia, ktorí sa pokúšajú zhodiť nejaké to kilo, pretože je užitočnou v procese chudnutia. Okrem toho dokáže ovplyvniť hladinu serotonínu (hormónu pohody a šťastia), takže je obľúbená aj pri liečbe depresií. Ale čo je najdôležitejšie, himalájska soľ stabilizuje hladinu melatonínu, čo je hormón rozhodujúci o kvalite spánku.

Jediná vec, ktorú musíte pred spaním urobiť, je zmiešať 5 čajových lyžičiek organického medu s 1 lyžičkou himalájskej soli v akejkoľvek sklenenej nádobe. Jednu lyžičku tohto prípravku si dajte pred spaním pod jazyk a užívajte niekoľko dní po sebe. Už po niekoľkých dňoch pocítite výrazne kvalitnejší spánok a budete sa budiť svieži a plní energie.

 

Upozornenie! Tento článok pojednáva o zdraví. Internet však nie je lekár a hoci informácie v tomto článku budú užitočné pre väčšinu populácie, v niektorých prípadoch môžu byť problémy so spánkom prejavom vážnych zdravotných komplikácií, ktoré je nevyhnutné konzultovať so špecializovaným lekárom s potrebným vzdelaním.

You Might Also Like