Spoľahlivá diéta bez uhľohydrátov, zaručený spôsob ako sa zbaviť telesného tuku

thumb-1-1

Musíte sa zamerať na stravu, ktorá neobsahuje uhľohydráty, čo môže prispieť k pohodlnému a efektívnemu chudnutiu.

Je to chudnutie, ktoré môžeme nazvať aj “Jedz a schudni!” Uchyľujú sa k nemu športovci, keď sa chcú rýchlejšie zbaviť tuku, aby ich svaly boli výraznejšie a atraktívnejšie. Pre tých ľudí, ktorí majú od športu ďaleko to je spôsob, ako schudnúť bez prísnych obmedzení.

1-3

Úspech spočíva v jedálničku, ktorý obsahuje len bielkoviny a tuky. Tým sa zníži pocit hladu a spustí sa mechanizmus spaľovania tukov. Dodržiavanie tejto diéty nie je nič náročné, ale nemala by trvať dlhšie ako 1 týždeň, aby nedošlo k poškodeniu pečene a obličiek.

POVOLENÉ PRODUKTY

  1. Kuracie, morčacie, hovädzie, jahňacie mäso (aj vnútornosti) – v akejkoľvek forme bez obmedzenia
  2. Akékoľvek ryby a morské plody
  3. Vajcia, tvrdý syr v hocijakom množstve, tvaroh a kefír alebo jogurt – pravidelne, ale striedmo
  4. Zelenina: uhorky, karfiol, kapusta, reďkovky, zeler, listový šalát a aj huby
  5. Z ovocia sú najvhodnejšie všetky druhy citrusových plodov, jablká a občas broskyne
  6. Ďalšie zdroje tukov: vlašské orechy, slnečnicové semienka a tekvice
  7. Z nápojov je povolený čaj, káva, kompót zo sušeného ovocia a brusnicová šťava – všetko bez cukru!
  8. Pre normálne fungovanie tela je v minimálnom množstve dovolená pohánka, hrach a ovsené vločky

2 (5)

ZAKÁZANÉ PRODUKTY

  1. Sladkosti vrátane medu alebo sladkého ovocia (hrozno, banány).
  2. Polotovary: salámy, pirohy, produkty rýchleho občerstvenia…
  3. Všetky druhy obilnín a výrobky obsahujúce múku.
  4. Zelenina: zemiaky, mrkva, repa a kukurica.
  5. Alkohol a sladené nápoje

Diéta je založená na rovnomernom rozdelení jedál počas jedného týždňa (5-6 jedál denne). Na tanieri by malo byť 300g mäsa alebo ryby a 150g zeleniny a povolené sú aj bylinky. Citrus, hrsť brusníc alebo orechov ako dezert.

3-2 (1)
Ukážkový jedálniček:

  • Raňajky: 2 uvarené vajíčka, pár plátkov tvrdého syra, káva alebo čaj bez cukru
  • Obed: Varené alebo pečené kuracie prsia, zelenina, plátok tvrdého syra
  • Olovrant: Hrsť orechov, 1/2 grapefruitu
  • Večera: Varený zelený hrášok, plátok kuracích pŕs alebo ryby
  • Neskorá večera: 200ml kefíru

Dôležitým pravidlom je, aby ste pol hodiny po jedle nepili, ale počas dňa si určite doprajte 1,5l vody! Toto stravovanie môže často viesť k zápche, takže neignorujte ani potraviny, ktoré tomuto problému zabránia.

Po týždňovej diéte môžete prejsť na šetrnejší režim odpovedajúci princípom zdravého stravovania. Budete prekvapení s vašimi dosiahnutými výsledkami!

6 (1)

zdroj: takprosto.cc

Vyspite sa kráľovsky! :) NovýNábytok.sk

You Might Also Like