Vďaka tomuto cviku sa mi podarilo schudnúť z bruška. Trvá len pár minút a výsledky uvidíte okamžite

cvik chudnutie

Mať krásne a pevné telo je snom mnohých ľudí, ale nie všetci sa ním môžu pochváliť. Zásoby tuku na bruchu a po bokoch vedia znechutiť nejedného človeka…

Našťastie existuje spôsob, ako na to a budete potrebovať len 14 dní!

Ak tento cvik budete cvičiť pravidelne, privedie vás k vynikajúcim výsledkom. Poďme na vec!

Cvik praktizujte bez prestávky po dobu 1 minúty, 2 až 4-krát denne a postupne zvyšujte čas do 2-3 minút. Aby ste na cvičenie nezabudli, môžete si na mobile nastaviť pripomienku. To isté urobte s vašim pitným režimom počas dňa.

Ak doma nemáte gymnastickú palicu alebo fitness gumy, postačí vám aj obyčajný uterák.

  1. Postavte sa rovno, nohy majte od seba v šírke ramien. Uterák uchyťte na oboch koncoch a dajte ho pred seba, ako vidíte na obrázku a rukami ho napnite. V tejto polohe začnite dávať ruky do pravej strany, urobte oblúk a skončite na ľavej strane v miernom predklone.

упражнение восьмерка для талии

  1. Zmeňte polohu rúk a s pomocou uteráka opíšte polkruh s predklonom do opačnej strany.

упражнение восьмерка для талии

  1. Celkový cvik by mal vyzerať, ako by ste opisovali ležiacu osmičku. Dávajte si pozor, aby vaše chodidlá ostali na mieste a nehýbali ste svojimi bokmi.

упражнение восьмерка для талии

Tu je video, ako to vyzerá v praxi:

Cvik efektívne pracuje na šikmých brušných svaloch, na chrbtových svaloch a posilňuje svaly paží. Po 2 týždňov si môžete odmerať pás a určite budete príjemne prekvapení!

zdreoj: takprosto.cc

You Might Also Like