Zahoďte okuliare! Pomocou tejto metódy si zlepšili zrak už tisíce ľudí

ocna-gymnastika

Každý z nás vie, že ak niektoré svaly nepoužívame príliš dlhú dobu, tak oslabnú.

Napríklad, ak si niekto poraní nohu a preto používa invalidný vozík, potom počas tejto doby sa jeho svaly na nohe stávajú čoraz slabšími a slabšími.

Presne rovnaký princíp sa týka aj očných svalov.

Ak nosíte okuliare a oči necvičíte, váš zrak postupne chabne a môže si vyžadovať stále silnejšie a silnejšie dioptrie.

Vaše očné svaly potrebujú cvičenie rovnako, ako akýkoľvek iný sval v tele.

V snahe o obnovu ostrosti zraku bude potrebné, aby ste dodržiavali nasledovné zásady:

1. Musíte sa vyhýbať vysokému tlaku na vaše oči.

Odporúča sa po každých 2 až 3 hodinách privrieť oči aspoň na pár minút.

2. Mali by ste začať cvičiť očnú gymnastiku, ktorá obsahuje 16 cvikov

Pri cvičení očnej gymnastiky nasledujte očami pohyby znázornené na obrázku.

ocna-gymnastika

3. Nenoste okuliare

Prípadne ich noste, ale len vtedy, keď je to absolútne nevyhnutné. Napríklad pri čítaní alebo šoférovaní auta.

4. Robte každodennú masáž na špecifických bodoch v okolí očí

Aplikujte ľahký tlak na privreté oči pomocou bruška ukazováka a prostredníka. Oko však zatlačte len naozaj veľmi zľahka, aby ste necítili žiadnu bolesť.

Následne 2 krát stačte body zobrazené na obrázku.

ocna-masaz

5. Počas pobytu vonku sa často pozerajte do diaľky

6. Pravidelne pite mrkvovú šťavu s pár kvapkami olivového oleja

7. Preplachujte si oči teplou vodou

8. Nepracujte s počítačom, laptopom alebo smartfónom aspoň 2 hodiny pred spaním

9. Praktizujte indické cvičenie nazývané „Trataka“

Cvičenie je v podstate určitou formou meditácie. Vykonáva sa tak, že na dlhšiu dobu sústredíte svoj zrak na nejaký objekt (nejaký malý predmet, sviečku alebo tmavý bod).

Natrénujete tým schopnosť sústrediť sa a zároveň si posilníte zrak. Údajne to má vplyv aj na stimuláciu „tretieho oka“.

V prvej fáze cvičenia je potrebné zamerať svoj zrak na nejaký objekt a konštantne sa neho dívať.

Zaznamenávajte každú emóciu a myšlienku, ktorá vám preletí hlavou a postupne ich v poradí, v akom prišli, vypúšťajte preč z hlavy.

Nakoniec by ste mali byť schopní sa sústrediť na daný objekt s čistou mysľou.

Toto sa samozrejme nemusí podariť na prvý krát. Ak to však budete praktizovať pravidelne, časom sa vám to začne dariť.

Ak vám počas cvičenia vyhŕknu z očí slzy, privrite ich a dajte im chvíľu oddýchnuť.

Cieľom cvičenia je vydržať tak dlho, ako to len ide, až pokým sa neobjavia slzy.

Zdroj: Throw Away Your Glasses! Thousands Of People Improved Their Vision With This Method!

You Might Also Like